Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for aktiviteter, køb og arrangementer

Tilmelding til aktiviteter kan foregå ved:

• Onlinetilmelding via hjemmesiden.

Vi sender dig en kvitteringsmail, når vi har modtaget din tilmelding. Hvis du ikke har modtaget e-mailen inden for 24 timer, kan du undersøge om, den er havnet i dit spamfilter og fx findes i mappen Spam eller Uønsket mail. Hvis du fortsat ikke har modtaget mailen, bedes du kontakte os pr. mail [email protected], for at få afklaret eventuelle misforståelser.
Tilmelding er bindende, med mindre andet er nævnt på PYTFORENINGENS hjemmeside. Se afmeldingsregler i nedenstående.

Betaling

Betaling kan ske ved:

• Online betaling med Dankort/VisaDankort/Mobile Pay.

Levering

Levering er foretaget for rejser og tilmelding til andre aktiviteter, når betalingen er modtaget.For bøger og andre produkter er levering foretaget når du som modtager har kvitteret for modtagelse af produktet.
Der tages forbehold for ændring af afrejsetidspunkt.
Ved eventuel aflysning af aktivitet eller arrangement kan startdato ændres.

Fortrydelse og afmelding

Fortrydelse og afmelding fra aktiviteter kan foregå ved at kontakte PYTFORENINGEN pr. mail og der få oplyst om, det er muligt at få tilbagebetalt det indbetalte beløb og om, der eventuelt vil blive fratrukket et beløb i administrationsgebyr.

Manglende fremmøde giver ikke ret til tilbagebetaling.

Henvendelse
Al henvendelse vedrørende aktiviteter og arrangementer skal ske til PYTFORENINGEN pr. mail eller pr. telefon.

Persondata

Du handler med PYTFORENINGEN, som er dataansvarlig.
PYTFORENINGEN har brug for dine oplysninger for at kunne administrere din tilmelding til vores aktiviteter. Dine tilmeldingsoplysninger slettes senest 1 år efter udløbet af kalenderåret, hvor du afslutter eller du har frameldt dig aktiviteten. Eventuelle betalingsoplysninger slettes dog først efter 5 år efter udløbet af kalenderåret regnet fra dit sidste køb.